torsdag den 18. marts 2010

Til middag hos.... mig!


Ja, inspireret af diverse programmer med dette tema på diverse fjernsynskanaler, så kan man jo tænke lidt over hvad man ville servere, hvis man selv var vært for tre berømtheder eller kendisser...

Personligt tror jeg at jeg ville vælge nogle retter, som jeg ville vide hvordan jeg skulle lave - og jeg ville ikke finde på noget nyt, som jeg skulle til at eksperimentere med...

Som forret tror jeg at jeg ville servere noget meget traditionelt såsom tartelletter med høns i asparges... det er rimelig nemt at lave - og de fleste kan lide det :D

Til hovedret ville jeg nok vælge en god bøf af en art med nogle halve bagte kartofler og en whisley sauce - det ville jeg selv blive glad for at få serveret :D

Til dessert ville jeg nok vælge pandekager med is - og noget jordbær pure til - det plejer at være det store hit her :D

Hvad ville du selv vælge at servere?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar