fredag den 13. november 2009

4,5 milliarder på vej til danskerne


Ja, jeg hørte godt om alle disse penge i nyhederne imorges...

Det er da alligevel en pæn slat penge...

Det bliver så lidt spændende at se hvem disse penge bliver udbetalt til...

Jeg kan forstå at det er penge, som folk har kunnet indbetale fra 1960-1998... så jeg tror ikke at jeg bliver "ramt" - men jeg kan da ærlig talt ikke huske hvad jeg betalte og ikke betalte til tilbage i slutningen af 90'erne, hvor jeg startede med at arbejde...

En anden ting som bliver spændende at følge, ja, det er hvor folk forventer at bruge disse penge henne...

Der var jo, med udbatalingen af SP-pengene, forhåbning om at der ville komme en økonomisk indsprøjtning til de danske erhvervsdrivende... men dengang var det mest til rejser at pengene blev brugt til...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://avisen.dk/45-milliarder-paa-vej-til-danskerne_117726.aspx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar