fredag den 13. november 2009

Steven Tyler bliver i Aerosmith


Ja, jeg var da også ved at få min mad galt i halsen den anden dag, da jeg læste at Aerosmith var gået i opløsning - ved at Steven Tyler havde forladt gruppen til fordel for soloprojekter...

Afgangen skulle skyldes interne uenigheder og manglende opbakning fra resten af bandet i forbindelse med et uheld, som medførte en brækket skulder tidligere på året...

Personligt er jeg stor fan af Aerosmith og har været dette igennem flere år - og jeg var så heldig at opleve deres koncert i Randers for et par år tilbage :D

Så meldingen fra Steven Tyler:
"Jeg vil bare have New York til at vide, at jeg ikke forlader Aerosmith. Bruddet - det er bare ikke sandt,"

Den hilser jeg velkommen :D

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://avisen.dk/steven-tyler-bliver-i-aerosmith_117722.aspx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar