torsdag den 12. november 2009

Hård straf til doping-sælger


Jeg syntes det er fedt, når doping syndere bliver knaldet! Og når det nu er en doping sælger, som er blevet knaldet - så er det jo endnu bedre...

Jeg syntes altid at det er ærgeligt, når nogen prøver på at snyde - og da jeg er stor fan af cykelsport, så har jeg tit ærgret mig meget over at der har været så megen doping indblandet - så jeg hilser denne nyhed meget velkommen - jo flere dopingsyndere, der bliver dømt - og jo flere doping handlere, som ryger med i faldet, jo bedre er det - den slags kan formentlig virke afskrækkende og nærmere præventiv overfor andre, som går og får de samme ideer...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-26402341.html?rss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar