tirsdag den 3. november 2009

Kan man blive rig hurtig på Internettet?


Svaret på dette spørgsmål må være:

Ja, men det er ikke nemt...

Og man kan ikke regne med diverse internet annoncer, som lover "hurtige millioner"...

Hvis man gerne vil tjene penge på Internettet, så er man nødt til at væbne sig med en vis tålmodighed - og en vis portion sund fornuft...

Skal man tjene penge på nettet - ja, så er man altså nødt til i et eller andet omfang at have hovedet med i hvad man laver...

Jeg kan da her, i et "lukket forum" afsløre at i den lille måned jeg har haft reklamer på mine sider, ja, så er det blevet til den svimlende sum af 125 kr...

Og ja, det er da en start - men der er langt til millionen... og den er jeg nu heller ikke sikker på at jeg kommer til at tjene på nettet...

Hvis du selv har ambitioner om at tjene penge på nettet, ja, så er mine råd til dig:
- Planlægning af indhold
- Sondering af reklamemarkedet
- Afsæt rigelig tid til projektet

Held og lykke med dit eget projekt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar