torsdag den 19. november 2009

Fittneskæde fjerner alle solarier


Personligt syntes jeg at det er en rigtig god ide at fitneskæden SATS har valgt at fjerne alle solarier.

Fitnescentrene har jo længe profileret sig på at være sunde og at give folk den rette livsstil - og når man gang på gang hører at solarie brug er enddog meget farligt for huden, og en stor faktor i "spillet om hvem der får hudkræft" - ja, så er det jo helt på sin plads at fitnesscentrene også viser at de forstår hvad der bliver sagt, og fjerner solarierne.

Jeg vil blankt indrømme at det ikke rører mig noget at de bliver fjernet - for nu går jeg hverken i fitnesscenter - eller bruger solarier - men jeg syntes dog stadig at det er et godt signal at sende.

Godt gået :-)

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://avisen.dk/fittneskaede-fjerner-alle-solarier_118137.aspx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar