fredag den 6. november 2009

Hedegaard: Nu fanger bordet


Ja, jeg har tidligere ved flere lejligheder ytret min glæde over at Connie Hedegaard er så klar i mælet, når det gælder klimaforhandlingerne op til COP15 topmødet i København til december.

Og nu har hun så endnu engang været ude med en meget klar udmelding "Nu fanger bordet"... som hun udtalte efter mødet i Barcelona - et af de mange møder, som skal gøre politikerne klar til selve mødet i København...

Jeg syntes det er fedt at hun melder ud - og jeg håber at hendes evne til at virke så klar i mælet - kan have positiv indflydelse på de øvrige deltagere ved COP15 i København...

Jeg tror, og håber, at der kommer en form for aftale på plads i København...

Hvad tror du?

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://www.bt.dk/udland/hedegaard-nu-fanger-bordet-i-koebenhavn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar