torsdag den 12. november 2009

Microsoft straffer en million Xbox-ejere


Ja, nu har jeg godt nok ikke selv en Xbox - jeg klarer mig stadig fint med vores "gamle" PlayStation 2 - så jeg er ikke på nettet med min spillekonsol...

Men hvis jeg havde haft en Xbox, ja, så vil jeg da ikke afvise, at jeg ville have været en af dem, som ville være blevet ramt af denne aktion fra Microsofts side...

Selve aktionen går ud på at folk, som har pillet ved deres Xbox, for at kunne spille "backup"-spil - ja, de kan ikke deltage i online spil...

De bliver istedet mødt af flg. besked:
"Unable to connect to Xbox Live."

Jeg er dog ret sikker på at der nok snart vil komme nogle folk, som kan omgås denne spærring - den slags ting plejer folk hurtigt a kunne snyde sig udenom...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://avisen.dk/microsoft-straffer-en-million-xbox-ejere_117706.aspx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar