torsdag den 12. november 2009

Hver 10. har været utro til julefrokost


Ja, nu nærmer vi os jo julefrokost tiden, og det er - åbenbart - også tiden hvor mange er utro... hver tiende har således været utro til en julfrokost...

Nu vil jeg ikke på nogen måder forsøge at sidde og være hellig - men jeg har nu aldrig, på trods af adskillige snaps og tilbud fra kvindelige kollegaer, været utro...

Jeg har endgang, for mange år siden, fundet mig en kæreste til en julefrokost - men dengang var jeg singe - så det går vel ikke ind under kategorien utroskab...

Tilbage til statistikken...

Jeg er sikker på at der også til årets julefrokoster vil være mange, som "kommer til" at være lit for kærlige med andr end deres kærester eller ægtefæller... men det er som om man ikke kan dæmme op for den slags... og et eller andet sted tror jeg nu ikke at folk kun er utro på grund af snaps mv. - men der er nok nogle "knaster" i dagligdagen, som gør at de for lyst til noget kærlighed eller ømhed - som demåske ikke længere får hjemme...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-26404876.html?rss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar