tirsdag den 24. november 2009

Julegaver - de skal da købes på nettet!


Ja, nu nærmer julen sig jo med hastige skridt... og dermed er det ved at være tid til at få købt nogle julegaver...

Hvis du gerne vil spare en del penge, så kan du gøre som jeg har gjort:
"Køb gaverne på nettet"..

Selv har jeg købt gaver til:

Min kone (30 år)
Det er jo altid det sværeste at finde gaven til hende, men jeg fandt en rigtig god gave til hende i denne butik (nej, jeg skriver ikke hvad, for hun læser med herinde):



Min datter (10 år)
Har "praktisk" nok fået smidt hendes ur væk den anden dag - så hun får et nyt smykkeur herfra:



Min lillebror (30 år)
Selv om han er blevet 30 år, ja, så er han stadig lidt af en drengerøv, så han vil stadig gerne gå i "det smarte tøj" - så jeg fandt noget til ham her:
Superdry Osaka T-shirt

Min svigerinde (25 år)
Ja, hun skal jo også have en gave - men hun er også svær at finde noget til for hun "ønsker sig ikke noget"... så jeg har købt noget brugskunst til hende her:



Min far (63 år)
Ja, han er nok den, som jeg har haft lettest ved at finde noget til.. han er ivrig cykelrytter, så jeg købte nogle cykelsko og handsker til ham her:


Min mor (59 år)
Ja, hun var også svær at finde noget til - det er åbenbart tendensen med kvinderne i min familie - men det lykkedes mig at finde noget til hendes decupage herinde:



Min svigerfar (68 år)
Ja, han er friluftsmenneske og ivrig jæger og lystfisker, så jeg fandt en taske til ham herinde:



Min svigermor (65 år)
Ja, hun er, ligesom min svigerfar, et rigtigt friluftsmenneske - men hun gåd dog hverken på jagt eller fisker - hun er mere typen, som cykler eller løber - dog er hun træt af at det nu er blevet vinter, så alt er koldt og mørkt - så vi giver hende en motionscykel, så hun kan røre sig hjemme - den fandt vi her:




Min mormor (82 år)
Ja, mine bedsteforældre har mistet deres tilskud til rengøring, så i år giver vi dem en robot støvsuger, som jeg har fundet her:


Min morfar (85 år)
Ja, det er nok lidt svært at "spise ham af" med robotstøvsugeren, så jeg har fundet en universal fjernbetjening, som han kan bruge, når de skal se fjernsyn, dvd eller høre musik - for de kan aldrig finde ud af hvilken fjernbetjening der skal bruges til hvilket apperat - jeg fandt en god en herinde:



Min svigerinde (28 år)
Ja, hun kan også tit være svær at finde gaver til - men jeg syntes da selv at jeg har fundet det helt rigtige til hende i år... hun er rigtig glad for hendes Nintendo Wii, så vi fandt gaven her:



Og hvad så med mig selv? Skal jeg ikke også have en gave?
Jo, det håber jeg da...

Jeg har kig på et par dvd'er, som jeg har fundet herinde:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar