torsdag den 26. november 2009

Lennox afviser Eurythmics-comeback


Ja, nu hører jeg jo til den gruppe, som kan huske da Eurytmichs var på toppen - og selvom jeg normalt ikke er den helt store tilhænger af pop, ja, så kan jeg nu godt lide eurytmichs - men derfra og så til at sige at jeg ærgrer mig over at gruppen ikke bliver gendannet - der er der langt til...

Jeg syntes generelt at rigtig mange af de bands, som vælger at blive gendannet efter lang tids adskillelse, ja, det bliver sjældent rigtig godt...

Jeg tror, måske, at dette også har haft en indvirkning på at Eurytmichs ikke ønsker at blive gendannet...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://avisen.dk/lennox-afviser-eurythmics-comeback_118511.aspx

Se videoen med et af deres største hits her:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar