torsdag den 19. november 2009

Millioner på vej til handicapidræt


Ja, nu dyrker jeg ikke selv handicap-idræt - af den grund at jeg ikke er handicappet...

Men når man ved hvor glad man bliver af at dyrke idræt - og af at bevæge sig og få brugt kroppen (jeg kender det selv fra fodbold, badminton og cykling) - ja, så er det da rigtig rart at høre at der nu er flere penge på vej til handicap idrætten også - så de handicappede også får muligheden for at røre sig og have det godt igennem den slags udfoldelser.

Jeg tror da bestemt at handicappede mennesker også kan få større livsglæde af at dyrke idræt - og mere livsglæde, kunne efter min mening, give dem et bedre og måske nemmere liv...

Så flot gået Pressalit!

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://www.dr.dk/php/aktualitet/sporten/#?articleid=2820

Ingen kommentarer:

Send en kommentar