søndag den 22. november 2009

Mange giver en skærv til baneløberen


Ja, nu var jeg en af dem, som var tilstede den aften iparken, hvor denne idiot valgte at løbe på banen - for at slå efter dommeren...

Ja, nu ved jeg godt at folk kalder ham "fodboldtossen" eller "baneløberen" - men i mit univers, der er han bare en idiot...

Så I kan nok regne ud at det heller ikke er mig, som har bidraget til indsamlingen, for at hjælpe ham med at betale de 900.000 kr. til DBU...

Jeg forstår ikke at der er omkring 20.000 personer, som hver har indvilliget i at betale 45 kr. for at hjælpe idioten til at betale den bøde, som forhåbentlig vil have en præventiv effekt på alle, eller i de mindste mange, andre... men det er jo selvfølgelig deres sag...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://politiken.dk/indland/article841458.ece

Ingen kommentarer:

Send en kommentar