mandag den 27. april 2009

Aftensmad i aften - den er klaret :D


Ja, min kone har netop haft ringet - og hun spurgte om ikke jeg kunne overtales til at vi skal have Pizza til aften? Og det kan jeg da :D


Så når jeg kommer hjem fra arbejde, så skal vi have gang i det store bageri - for så vil vi forsøge ikke at smadre vores gode cykel initiativ ved at hente pizzaer - men istedet selv bage dem...Så kan man også bedre vælge hvad man vil have på sin pizza :D


Personligt vil jeg gerne have noget oksekød på, nogle pølsestykker - og egentlig også gerne noget pasta...


Min datter plejer ikke at stille de store krav - hendes skal bare være med pepperoni og skinke...


Min kone plejer at eksperimentere lidt mere - så hendes bliver nok med lidt mere specielle ting...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar