mandag den 27. april 2009

Hvor finder man en god flagpind?


Ja, jeg har fået mig et rigtig flot piratflag - i "flagstangs"-dannebrog størrelse - med flagline huller osv...Men nu har vi ikke lige en flagstang selv - og jeg får nok ikke lov til at sætte det op ovre hos naboen...Så jeg har tænkt mig at finde en pind at sætte mit flag på - men hvor får man lige sådan en pind?Det skal jo være en pind af en vis størrelse, så jeg kan have mit flag med til fodbold eller håndbold - så jeg kan flage med det - "få det til at bølge fra side til side"...Jeg har overvejet at køre forbi Bilkas havecenter og finde en bambuspind eller lignende, men er ikke sikker på at en sådan kan holde... jeg har også overvejet Silvan eller lignende - men ved ikke om de har den slags... er der nogen af jer, som har andre gode bud?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar