mandag den 27. april 2009

Jeg har lige været på verdens turne med mit band!


Ja, det er et meget kendt band - vi har spillet i mange forskellige steder - Tahiti, Los Angeles, Hong Kong og New York - ja, vi har været vidt omkring.

Vi har ikke vores egne sange, men spiller andre folks sange, som de velvilligt har stillet til rådighed for os - så vil da også lige benytte lejligheden til at sende hilsner til vores venner fra:

Korn, Nirvana, Survivor, Michael Jackson, Foo Fighters, Sting og mange flere - tak for lån af jeres sange venner :D

Og det var fedt at flere af dem kunne være med på scenen undervejs, det gav lige det hele et ekstra pift - og fik publikum til at blive den sidste smule tændt - og indlevende i vores show.

Ja, jeg spiller selv lead-guitar og min datter styrer trommerne og min kone styrer bassen og sangen - et fantastisk koncept til et band - familie bands er jo altid et hit :D

Og nåh ja, måske man også skulle sende en hilsen til Redoctane og Activision, som jo er folkene bag Guitar Hero World Tour - tak for spillet - det får vi mange timer til at gå med :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar