tirsdag den 28. april 2009

Manowar :D


Jeg er helt vild med bandet Manowar, de spiller heavy metal på den gamle måde - den genre som nok bedst kan betegnes som power Metal.

Jeg kan huske den første cd jeg fik med Manowar - det var cd'en Kings Of Metal - hvorpå jeg har flg. favoritsange:
- Wheels Of Fire
- Kings Of Metal
- Hail And Kill

Jeg fik så lyst til at købe flere cd'er med Manowar og fik hurtigt købt cd'en Fighting The World, hvorpå nogle af favoritterne er:
- Carry On
- Defender
- Fighting The world

Efterfølgende fik jeg købt deres andre tidligere albums - og har efterfølgende købt deres nye cd'er efterhånden som de er blevet udgivet - og nogle af mine favorit numre er:
- Die For Metal
- The Demons Whip
- King Of Kings
- sleipnir

Men jeg syntes at I alle skulle prøve at tjekke dem ud - evt. ved at høre de numre, som jeg har indsat i dette blog indlæg.

Hail And Kill!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar