mandag den 27. april 2009

Store "plasma-skærms vaskedag"...


Ja, denne dag har jeg indført idag... vi har en lang række store plama skærme på arbejdet, og de har vist det samme i lang tid - nogle af dem i flere år... så det har givet en del "burn-in" - altså fastbrændte billeder på skærmen, som nærmest er på skærmen når den er slukket, eller viser noget andet...


Så jeg havde besluttet mig for at få "vasket" skærmene... og nej, det er ikke med vand og sæbe... så tror jeg godt at jeg kunne bestille nogle nye skærme istedet for...


Jeg fandt ud af at man kan få vasket sine skærme ved at gennemkøre en række farver på skærmene igen og igen... så jeg fandt et program, som kan skifte farver på skærmen automatisk efter et forudbestemt interval... hele skærmen skiftede imellem rød, hvis, sort, gul, grøn og blå.... og det hjalp faktisk efter at have dem til at køre i 5 timer :D


Man kan også bare bruge Powerpoint til selv at lave et "vaske-program"...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar