mandag den 27. april 2009

Fodbold i tv i aften: FC Midtjylland - SønderjyskE


Ja, nu håber jeg at tordenvejret enten er overstået - eller først starter efter superligakampen i aften - for jeg har da planer om at skulle se den kamp i fjernsynet - jeg skal helst med egne øjne iskre mig at FC Midtjylland får sendt SønderjyskE hjem til Haderslev uden point - så de ikke får halet ind åpå Vejle Boldklub - eller i værste fald overhale Vejle Boldklub - for godt nok spiller vores hold fra Vejle Boldklub ikke ret godt for tiden, men jeg tror bestemt ikke at det hjælper på deres moral og selvtillid, hvis de pludselig ryger ned som nr. 12 i superligaen... vi skal have så mange positive nyheder, både udenfor og indenfor klubben som muligt, så vi kan få hevet spillerne op - og så dem til at præstere bedre end de længe har gjort... og der vil det bestemt hjælpe med en FC Midtjylland sejr over SønderjyskE...


Så i aften hepper jeg på en flok ulve :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar