mandag den 27. april 2009

Peter Pedal og manden med den gule hat...


Hvor mange af jer kan huske Peter Pedal og hans gode ven Manden med den gule hat?


Jeg kan sagtens huske de to fra min barndoms bøger - husker specielt en historie med pandakager :D


Nå, men nu har jeg ikke bygget en tidsmaskine og har derfor ikke været tilbage i tiden, for at genopleve min barndom...Nej, idag er det min datter, som har været på biblioteket med skolen og så har hun lånt 5 forskellige bøger med Peter Pedal - og måske syntes hun at hun er ved at være for gammel til at få læst Peter Pedal og lignende historier højt, men de er rigtig gode til børn, som kan læse, men som har godt af at øve sig, da de er skrevet i et meget letforståeligt sprog - og så gør det at man kan genkende historien, det jo bare endnu bedre - så hun sidder nu dybt begravet i bøgerne og spørger indimellem om jeg kan huske, da jeg læste historierne for hende...


"Kan du huske da du læste den med bilen? Den er sjov" :D


Længe leve Peter Pedal og Manden med den gule hat :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar