mandag den 27. april 2009

Er ved at fylde min mp3-afspiller op...


Og hvad er det så jeg fylder på den?

Ja, jeg skal nok spare jer for en lang liste - for det er der vel ingen som vil læse alligevel...

Men et udpluk af numrene - med et par kommentarer skal I da ikke snydes for:

Biohazard - After Forever - Black Sabbath cover og det slipper New Yorker drengene rigtig godt fra - klart godkendt cover - og fed sang!

Ozzy Osbourne - Perry Mason - ja, Ozzy har mange gode numre - men er pt. ret glad for denne sang - som egentlig handler om en gammel tv-helt.

America - Horse With No Name - en sang i den lidt mere stille ende - lærte den egentlig at kende ved at D-A-D lavede et cover af den - og originalen er også god.

Apocalyptica - Sad But True - fedt koncept at spille Metallica på celloer

DAD - 10 Knots - hvor mange forskellige ord rimer på tail? Ja, denne sang giver et meget kvalificeret bud :D

De Nattergale - Roder lidt mæ' rytmeboxen - ja, en sang, som jeg har holdt fast i gennem mange år - syntes stadig den er rigtig sjov :D

Led Zeppelin - Since I've Been Loving You - en sang, som er lidt speciel, fordi det er en sang, som min far introducerede mig til for mange år siden - og det er vel lidt specielt at et band kan "virke" på tværs af generationer.

Megadeth - Angry Again - Klassisk Megadeth - og fik lyst til at høre den efter jeg så Last Action Hero den anden aften

Pearl Jam - Alive - klassiker! Skruer tiden tilbage til gymnasiet

U96 - Das Boot - fandt denne i gemmmerne den anden dag - nok den eneste tecno sang jeg nogensinde har gidet høre

Volbeat - Sad Man's Tongue - fantastisk sang fra Volbeat - som blander country lyden og heavy lyden fint - og man kan tydelig høre at det er en hyldest til Johnny Cash

ZZ Top - Viva Las Vegas - ja, den havde jeg bare lyst til at høre :D

Det var så lidt af hvad jeg nu har på min afspiller - Hvad har du på din mp3-afspiller?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar