mandag den 27. april 2009

Kalle Kodreng - kan du huske historierne?

Jeg har været en tur på biblioteket idag - og til min store glæde fandt jeg en cd med Kalle Kodreng - en fantastisk westernhelt - den cd jeg fandt var "Kalle Kodreng og Buffalo Bill" - en fantastisk historie fortalt af blandt andre Jesper Klein...

Historien er krydret med en masse sange - for børn vel at mærke - men har man hørt historierne som barn, så kan man sagtens høre historien igen - eller det kan jeg i det mindste :D

Jeg har altid haft en svaghed for westerns - både spillefilm og Lucky Luke - både tegneserierne og filmene, så den side af sagen hjælper måske - men vil da klart opfordre jer alle til at gå på biblioteket og se om I kan finde cd'er med Kalle Kodreng.

2 kommentarer:

  1. Om Kalle Kodreng,
    - jeg har virkelig ledt efter den plade, som mine børn(- og jeg)var virkelig glade for. Musikken fik ben og krop i bevægelse og stemmen var skøn at efterabe.
    Desværre lånte jeg pladen ud og fik den aldrig retur - bare ærgeligt.
    Har ledt efter den på nettet også bibliotekernes hjemmeside, men uden resultat.
    Derfor er jeg rigtig glad for, at jeg stødte på denne opfordring(heldigt, at den er her endnu, m den er jo over et år gammel!) - Nu er der håb forude. - tak for det.

    SvarSlet
  2. http://www.youtube.com/watch?v=tNURSNeMp3E Her er del 1 og de efterfølgende dele kan også finde på Tuben :-) Fedt at se andre også har ledt efter dem..

    SvarSlet