tirsdag den 28. april 2009

Det var så den arbejdsdag - min datter er blevet syg...


Ja, min arbejdsdag blev meget kot idag... mødte lidt i otte... og allerede nu hjemme igen... de ringede fra min datters skole - at hun var blevet syg - hun havde kastet op inde i klassen og lå og så meget sølle ud på en sofa da jeg kom derover...

Vi har jo egentlig startet vores "vi cykler alle"-kampagne her i familien... så jeg fik testet hvor hurtigt jeg kunne cykle hjem og hente bilen, og så hentede jeg hende med bilen og fik hendes cykel ind bag i bilen - det er fodelen ved at have en stor bil...

Så nu ligger hun på sofaen med dyne og pude og sovebamsen - og med en spand indenfor rækkevidde... og så har vi started Disney Channel på fjernsynet... så nu håber jeg at hun kan få slappet af og få det bedre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar