mandag den 27. april 2009

John Mogensen - en hyldest :D


Ja, jeg er vokset op med masser af John Mogensen musik hjemme hos mine forældre - både min mor og min far var og er stadig, vilde med hans musik...


Hver eneste gang vi skulle ud at køre, der skulle gøres ren eller der skulle være fest, ja, så var John Mogensen en fast bestanddel :D


Jeg har så taget musikken med videre - og hører masser af John Mogensen musik - og selv om musikken er meget gammel - ja, meget af den er skrevet før jeg overhovedet var født, eller der endsige var tænkt på mig... men den holder sgu stadigvæk :D


Mine fem favoritnumre er:

- Der er noget galt i Danmark

- Den gamle violin- Automobil

- Fut i fejemøget

- Karl Herman & jeg


Til folk som ikke kender John Mogensen kan jeg kun sige:"Bare kom igang, det er aldrig for sent at få sig en god vane!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar