mandag den 27. april 2009

Har ikke drukket cola siden påske...


ja, det lyder måske ikke af så meget at jeg ikke har drukket cola siden påske... men jeg syntes selv at det er ret godt gået... førhen har jeg drukket mindst fire-fem dåser cola om dagen... jeg har godt kunne mærke at jeg har været lidt mere træt om aftenen, og er derfor gået tidligere i seng - men på den anden side har det også bevirket at jeg har været mere frisk om morgenen...Jeg vil ikke love at jeg holder mig cola fri hele weekenden, men det er en del af min weekendplan at prøve at se om det kan lykkedes for mig at overholde det...Jeg har fundet ud af at hvis jeg drikker en masse vand, så behøver jeg ikke colaen - så jeg har været forbi fakta og har købt ti flasker kildevand... så er der da lidt at stå igennem med :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar