mandag den 27. april 2009

Langskægget?


Hvornår er man for langskægget? J


a, det spørgsmål har jeg stillet mig selv nogle gange i den sidste uge... og vil da lige have jeres besyv med...


Jeg har selv fuldskæg - og det er vel efterhånden ved at være ret langt - ikke helt vildmandslooket, men derhen ad...


Jeg kan "snurre" mit skæg på hagen, så jeg kan få en lille fletning-lignende ting... det samme kan jeg også næsten gøre med det på kinderne...


Min kone syntes, det er i det mindste hvad hun siger, at det er rart at det er langt og blødt - så hun ikke stikker sig på det :D


Jeg syntes også selv at det er meget rart - men med den længde det har kræver det at jeg vasker det hver dag - ellers kommer det til at klø...Men hvor lang skal ens skæg værre, før man er rigtig langskægget?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar