torsdag den 18. juni 2009

AC/DC dag = imorgen!


Ja, så er det imorgen at den store dag oprinder - AC/DC indtager parken - og jeg har billetten til at stå klar på første række og synge, råbe, klappe, huje og headbange med - det bedste jeg har lært :D
Og jeg har jo fri imorgen - så jeg har allerede linet op hvilke AC/DC koncerter jeg skal se på dvd'en inden vi kører imod København ved middagstid :D det bliver så stort :D

Jeg har allieret mig med en kammerat, som har lovet at køre både til Parken og hjem igen - så har jeg til gengæld lovet at sørge for noget musik til turen :D Det skal så selvfølgelig ikke kun være AC/DC - men der kommer nok alligevel en del AC/DC med i mixet - men ellers tror jeg bestemt at der kommern oget D-A-D, Metallica, Iced Earth, Volbeat og noget Limp Bizkit med i mixet - og han kan heldigvis afspille mp3-filer i hans bil - fra et SD kort - så jeg har et 2 GB kort klar her til at få fyldt med kræs for ørerne :D

Jeg kan snart ikke blive mere klar - men den får nok alligevel en lille ekstra tand imorgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar