tirsdag den 2. juni 2009

Tøm nu den chikane...


Ja, hvad mener jeg nu med det?

Jo, når jeg kører på arbejde om morgenen, så skal jeg igennem et par chikaner undervejs - og det irriterer mig hver morgen at folk bare "maser på" for at komme ind i chikanen - også selvom der allerde er så mange biler inde i chikanen at de ved at "mase sig ind" bare får det hele til at gå i stå, da ingen kan komme hverken frem eller tilbage...

Så mit budskab - eller min bøn om man vil - er at folk giver sig tid til at få tømt chikanerne når de kommer kørende på vejen - og ikke bare maser på for selv at komme ind i dem...

Og det er ikke sikkert at alle læser min blog (ville næsten være for fantastisk...) - mn kan I der trods alt læser med, ikke forsøge at hjælpe med at sprede budskabet? Så kan vi allesammen få det lidt nemmere på vejene :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar