torsdag den 4. juni 2009

Bare det snart var sommreferie :D


Ja, idag havde jeg hele tre kollegaer, som udover at sige god weekend også fik sagt at vi skulle huske at sige god ferie til dem... ja, de har alle tre første del af deres sommerferie i de næste fjorten dage - så lidt misundelig blev man da :D

Det er selvfølgelig allesammen folk, som ikke har skolesøgende børn - ellers ville det jo ikke kunne lade sig gøre... men derfor vil jeg nu gerne have ferie - men jeg må vente lidt - min sommerferie ligger først i uge 30 og 31 - så der er over en måned endnu... og der står ferien på campingtur med hele familien - det glæder jeg mig rigtig meget til - og det samme gør resten af familien også :D

Men tilbage til starten: "God ferie til Lis, Erik og Maja - nyd den nu!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar