onsdag den 24. juni 2009

Aftenens film: Olsenbanden 9


Ja, nu havde vi jo pause i vores store Olsenbanden marathon i aftes, da vi jo istedet var til Sankt Hans bål...

Men i aften fortsætter vi hvor vi slap med Olsenbanden - vi er nu nået til film nummer 9 - så inden længe er vi igennem alle 14 film... så inden længe skal vi også til at overveje hvad vi skal finde på at se derefter...

Film nummer 9, som jo er aftenens film, har undertitlen: Deruda

Den film er måske den jeg har set allerflest gange, da mine forældre havde den på VHS bånd - til jer der ikke ved hvad det er, så kan jeg fortælle at det var forgængeren til DVD'er - men med dårligere billedkvalitet...

Selvom jeg kender den ud og ind, så glæder jeg mig rigtig meget til vi skal se den i aften - og håber at familien også syntes at den er god :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar