lørdag den 6. juni 2009

Sverige - Danmark - hvad med selve kampen?


Ja, nu har jeg jo skrevet lidt forskelligt, som optakt til kampen i aften - men hvad forventer jeg mig egentlig af kampen?

Ja, nu husker vi jo alle kampen imellem Danmark og Sverige fra Parken - kampen der blev afbrudt ved stillingen 3-3 efter at fodbold idioten løb på banen, for at slå på dommeren... en kamp, som jeg var i parken for at se - en vanvittig kamp, hvor danmark kom bagud 3-0 og var spillet helt ned under græsste - men så alligevel formåede at komme tilbage og fik udlignet til 3-3... og så blev der uddelt rødt kort til Christian Poulsen, for at slå Rosenberg i maven... og så gik det hele grassat...

Jeg håber at kampen i aftne kommer til at handle om fodbolden og ikke om problemer med tilskuere eller udenfor banen...

Jeg har satset på en 2-1 sejr til Danmark - kom så drenge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar