tirsdag den 9. juni 2009

Sommeren står for døren - lad os lukke den ind!


Ja, nu er det jo ved at være sommerferie tid - eller dvs. der er ikke mere end en måneds tid til jeg har ferie - og forberedelserne er allerede i fuld gang...

Vi har haft vores telt stillet op i svigerforældrenes have, for at teste at alt er som det skal være med det - og det var det heldigvis!

Så har vi været ved at kigge på nye soveposer - og har også fået købt nogle, som vi syntes godt om :D

En helt anden disciplin er at få badetøjet og de andre strandting fundet frem og kigget efter - min datter var vokset fra hendes badedragt - så der skal vi have købt mindst en ny - nok nærmere to - jeg kunne passe mine badeshorts uden problemer - og min kone kunne også passe hendes bikini og hendes badedragt uden problemer... men hun vil stadig gerne have både ny badedrag og også et nyt bikinisæt :D

Så sommerforberedelserne er i fuld gang her hvor sommeren står for døren - men lad os da bare lukke den ind :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar