torsdag den 25. juni 2009

Skal til sommerkoncert på skolen i aften :D


Min datter spiller blokfløjte på skolen - og i aften er vi nået til den store dag, som de har øvet sig til henover vinteren og foråret - den store sommerkoncert på skolen.

Det er en dag, som falder sammen med dagen, hvor niende klasserne får deres afgangsbeviser - så de små fra anden klasse skal underholde for de store i aften...

Min datter har glædet sig rigtig meget til dette - men hun har også været noget nervøs - for hvad mon de store vil syntes om hendes spil...

Ja, jeg har forsøgt at berolige hende med at det skal nok gå - for hun spiller jo godt - og det vil de helt sikkert også syntes...

Men jeg glæder mig nu til at se hvordan det hele skal gå - og hvis det går helt galt, så varer hele sceancen - eller i det mindste den del vi skal være med til - kun fra 18-19 - så hun kan hurtig komme hjem igen og tænke på noget andet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar