lørdag den 20. juni 2009

Austin Powers - skæg film!


Ja, jeg sidder lige pt. og ser denne film på tv3...

Normalt gider jeg ikke at se film på tv3, men lige præcis denne film syntes jeg er meget sjov, så den vil jeg gerne se - grunden til at jeg normalt holder mig fra at se film på tv3 er deres enormt mange reklamepauser - dem er jeg godt trætte af - for jeg syntes aldrig helt de passer med hvornår jeg skal på toilettet....

Men tilbage til filmen - som på en eller anden vis er en parodi på agentfilm som vi kender det - primært fra James Bond filmene - men også lidt fra mission impssible filmene...

Den lettere kiksede agent Austin Powers er, som enhver anden agent, omringet af smarte gadgets - og ikke mindst en række smukke damer - og så er det hel krydret med den sorteste humor :D

En film jeg klar vil anbefale :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar