mandag den 22. juni 2009

Skal have "omladet" min mp3 afspiller...


Ja, nu har jeg snart haf de samme sange til at ligge på min mp3-afspiller i rigtig lang tid - og jeg er ved at være træt af at høre de samme sange igen og igen, når jeg går, løber eller cykler...

Så nu har jeg besluttet mig for at få udskiftet musikken på min mp3 afspiller...

Siden sidst jeg var ved at udskifte musikken på mp3-afspilleren har jeg været til fantastiske koncerter med AC/DC, D-A-D og Hej Matematik - så mon ikke der finder sange med disse bands ind i min mp3-afspiller?

Jeg har også "genopdaget" nogle bands såsom:
- Hammerfall
- Limp Bizkit
- Godsmack
- Clawginger
- Korn

Så disse bands skal jeg da også have noget med på mp3-afspilleren...

Er der nogle af jer, som har andre gode bud på hvad jeg skal have fyldt mine 2 GB plads ud med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar