søndag den 7. juni 2009

Har været omkring stemmeurnen idag... europaparlementet


Ja, så var det jo idag vi alle har skullet være omkring stemmeurnen for at afgive hele to stemmer.

Den ene stemme af de mere traditionelle - på en kandidat eller et parti til europaparlementet - og der havde jeg ikke de store problemer med at holde fast i min politiske overbevisning fra både komunal og folketingsvalgene jeg har været med til - så jeg fik sat mit kryds uden problemer - eneste lille ændring var at jeg stemte på en jeg aldrig har stemt på før - men jeg syntes at det var en af de kandidater, som har markeret sig godt undervejs i valgkampen og også før selve kampen startede... så nu håber jeg at diverse udtalelser ogås har gjort indtryk på andre - og vi således i fællesskab kan få sendt lidt nyt blod til europaparlementet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar