torsdag den 11. juni 2009

Fodbold træning i regnvejr...


Ja, det lader til at min datter skal til fodboldtræning i regnvejr i aften... det har jeg selv været en hel masse gange igennem min "karriere" - og jeg syntes faktisk at det tit har været de bedste gange at træne, når det har været regnvejr og blæsende...

Jeg har altid været stor tilhænger af glidende tacklinger, og den slags er jo så meget nemmere at lave, når banen er drivvåd - som den jo tit er når det regner - og jeg kan da også huske at vi sommetider har spillet på nogle fodboldbaner af en lettere tvivlsom kvalitet, hvor der var store områder, hvor der næsten har været blankt vand - og den del af banen er så blevet valgt, når man har skullet fejre en scoring ved at kure på maven henover banen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar