fredag den 26. juni 2009

Michael Jackson er ikke længere iblandt os...


Ja, når man som jeg er 31 år gammel - så har Michael Jackson og hans musik fyldt en hel del i den del af mit liv jeg kan huske.

Jeg kan huske da jeg første gang så videoen til sangen Black or White - jeg var rimelig solgt - det var en rigtig fed video og en rigtig god sang!

Jeg kan også huske at jeg havde en kæreste på et tidspunkt da jeg gik i folkeskole, og hun var helt vild med Michael Jackson - hun havde hele værelset tapeseret med Michael Jackson plakater - og hun havde mange ringbind med udklip omkring ham...

Siden da har jeg hørt masser af Michael Jacksons musik - det har altid været musik med en vis kvalitet i - så det har på mange tidspunkter i mit liv, fundet vej til mine bånd, cd'er og mp3-afspillere - og det vil den da også helt klart gøre fremover.

Jeg syntes egentlig det er godt for Michael at an nu er død - så har han fået fred - han var jo syg og det virkede ikke til at han fik det bedre - snarere tværtimod...

Så god vind deroppe Michael - hernede hos os vil vi stadig høre musikken :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar