lørdag den 13. juni 2009

Hej Matematik


Ja, min datter sad at jeg sad og skrev lidt her - og så mente hun at jeg da skulle skrive lidt om Hej Matematik - som jo også kommer til Rock Under Broen idag - og hvor orsangeren jo er med i Aqua - og dermed også med i dagens udgave af Mads og Monopolet...

Hej Matematik hørte jeg første gang live til "Høje Bøge Open Air" sidste år i maj - og det var en kanon koncert - det var også første gang jeg hørte nummeret Walkmand - og det var ikke udgivet endnu, da de spillede det live for os - og da jeg hørte det nummer var jeg solgt - der blev min barndom jo lige trukket frem og proppet ind midt i mit voksenliv - for min far var stor fan af Michael Hardinger - så jeg har hørt den oprindelige Walkmand masser af gange - og tror stadig jeg kan den uden ad :D

Og min datter har sammen med os været ude for at se dem spille live tre gange - så hun er snart en garvet "Hej Matematik"-koncertgænger - og vi glæder os allesammen til vi skal se dem idag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar