tirsdag den 16. juni 2009

Køb af køkken online?


Ja, nu har jeg lige set på siden letslive.dk - og jeg kan da godt se at man kan spare en hulens masse penge, hvis man vælger at købe sit køkkenonline - og det er jeg da også helt sikker på at der er mange der vil benytte sig af den mulighed...

Men personligt vil jeg ikke benytte mig af den mulighed - for jeg syntes at den slags ting, som er så vigtige og personlige som et køkken er - ja, den slags vil jeg hellere kunne gå hen og mærke med hænderne i en butik - og så vil jeg gerne have et fysisk sted jeg kan gå hen, hvis der skulle være noget ved mit køkken, som jeg imod forventning ikke skulle være tilfreds med...

Men jeg tror da at vi vil komme til at se flere af den slags store forbrugsgoder udbudt på nettet - og solgt med store rabatter - så jeg tror bestemt det er noget vi skal til at vænne os til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar