fredag den 12. juni 2009

Har købt film idag...


Har været en tur i Kvickly for at handle idag - og der havde de stort film markede - og jeg fik da kigget en masse af dem igennem - og det lykkedes også at finde en film, som jeg gerne ville købe - ja, det var faktisk hele tre film - det var en triologi - det var "Tilbage til fremtiden" triologien - filmene med Michael J. Fox som Marty McFly - hvor han sammen med vennen Doc får konstrueret en bil, så den bliver en tidsmaskine - og i alle tre film følger man hvilke oplevelser, der bliver ud af dens rejser i tiden - en tur tilbage til 1955 - en tur tilbage til det vilde vesten og en tur ind i fremtiden...

Det er film, som jeg alle tre har set flere gange da jeg var dreng - men de er nu meget sjove at se igen - så jeg glæder mig meget til vi skal se filmene her :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar