søndag den 21. juni 2009

Der er åbenbart også andre som er tidligt oppe: Løbere...


Ja, nu har jeg overgivet mig til min datters ønske om ikke vi skal have rundstykker til morgenmad - så nu har jeg fået tøj på og har været udenfor, for at hente rundstykker i skuret - min datter syntes at de rundstykker vi selv varmer i ovnen er lige så gode, som dem vi sommetider henter over ved bageren... så jeg har valgt den nemme løsning idag :D

Og da jeg var ude for at hente rundstykker - så gik jeg lige omkring postkassen, for at se om der var kommet noget post - der var en hel bunke reklamer... og så kom der løbende hele syv folk - vel at mærke folk jeg kender - og de havde tydeligvis været undervejs i et stykke tid - for de glinsede af sved - men så alle glade ud - så jeg har da fået helt lyst til at komme ud at løbe idag... så nu håer jeg at det gode vejr holder :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar