mandag den 22. juni 2009

Har været ude for at slå græs idag :D


Ja, det var så godt vejr da jeg kørte hjem fra arbejde - og det er det sådan set stadig væk - så jeg fik lyst til at lave noget udenfor og kørte over forbi mine svigerforældre - de har både terrase, have og alt muligt - så der tænkte jeg at jeg nok kunne finde på noget at lave udenfor - under normale omstændigheder ville jeg hente min datter og tage ud og spille fodbold sammen med hende... men idag var hun med en veninde hjemme efter skole...

Ovre hos mine svigerforældre var der ikke nogen hjemme - så det var jo knapt så underholdende... men jeg kunne se at græsset trængte til at blive slået... så jeg fandt plæneklipperen frem og gik i gang - og inden længe var jeg færdig med at slå græsplænen :D

Så jeg fik mig rørt og fik glædet mine svigerforældre - så to fluer med et smæk :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar