torsdag den 4. juni 2009

Det er fars dag imorgen :D


Ja, så er det imorgen at det er fars dag - dvs. det er min dag (og en masse andre fædres dag) - min datter har glædet sig rigtig meget til det kunne blive fars dag, da hun i sidste uge var sammen med hendes mormor ude for at købe fars dags gave til både morfar, bedstefar og til mig - og har siden glædet sig rigtig meget til at kunne få disse afleveret til os... hun har været så spændt på vores reaktioner at hun flere gange har været ved at afsløre hvad hun har fået købt til os alle tre :D

Det lykkedes dog at få stoppet hende inden hun fik afsløret hvad hun havde købt til mig - men jeg ved at hun har købt western dvd'er til både morfar og bedstefar - og det skal de nok blive glade for :D (så kan jeg evt. låne dem efterfølgende - hvs ikke jeg også får tilsvarende)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar