fredag den 5. juni 2009

Store badedag :D


Ja, efter jeg nu har fået fundet det tøj frem, som jeg skal have på til fødselsdagen senere idag - så står den på store badedag her - både min kone, min datter og jeg skal i bad inden vi skal afsted til fødselsdagen...

Det kræver selvsagt en del planlægning at få det varme vand til at strække til hele tre gange bad lige efter hinanden - så vi har forsøgt at gøre så min kone og min datter får bade, som varer omkring 7 minutter hver - og så får jeg et bad på fem minutter - de har jo begge væsentlig længere hår end jeg har og derfor tager det længere tid at få det vasket...

Så nu er min datter kommet i bad og jeg vil finde en flok håndklæder frem, så vi alle kan blive tørret, når vi er færdige med at bade....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar