mandag den 29. juni 2009

Havørnen er landet!


Ja, nu skrev jeg jo i sidste uge om at Økolariet i Vejle havde fået fjernet feres Toyota Prius fra forpladsen og jeg var inde for at hre hvad der ville komme istedet... jeg fik der at vide at der ville komme en Honda mandag eller tirsdag, men der stod ingen ny bil, da jeg kørte hjem fra arbejde idag - så jeg var nysgerrig nok til at kigge ind for at høre om de vidste noget om hvornår den ville komme... det vidste de ikke præcist...

Jeg kunne så istedet se at de i foyeren havde opsat en ny udstilling omkring havørne i Danmark - ansporet af besøget fra en havørn i "Kongens kær" i Vejle - det var faktisk ret spændende... og de har en udstoppet udgave til at stå også - hold da helt fast hvor er sådan en krabat stor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar