mandag den 15. juni 2009

Så er det snart AC/DC tid!


Ja, nedtællingen er i fuld gang til den store dag på fredag :D Der er nu kun 3 arbejdsdage tilbage - og disse tre dage har jeg tænkt mig at fylde med så meget AC/DC som muligt - så det kan komme til at gå udover folk :D

Jeg har, selvsagt, fyldt afspilleren i min bil helt op med AC/DC numre - en hurtig optælling viste tidligere idag at der var lidt over 150 numre og versioner af numre på afspilleren :D

I firmaet har jeg fået placeret seks AC/DC albums i vores store anlæg, som leverer musikken til kontoret - så der kommer jævnligt AC/DC numre udover det fællesanlæg - til stor glæde for mange - og til ærgelse for nogle få :D

Så til alle mine kollegaer - lev med det resten af ugen! Jeg lover lidt ændring i næste uge :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar