lørdag den 6. juni 2009

Har lige snakket med en kammerat, som er i Sverige


Ja, han ville bare lige ringe, for at høre om jeg ville holde ham opdateret med de andre VM kvalifikationskampe, for han var taget til Sverige, for at følge landskampen imellem Sverige og Danmark på stadion...

Og jeg skal selvfølgelig nok holde ham opdateret med hvad der sker i de andre kampe rundt omkring i løbet af eftermiddagen og aftenen - men jeg ville da hellere være med i Sverige og se kampen live - men det har jeg ikke haft tid eller råd til denne gang - så det må blive næste gang der er en udekamp for landsholdet i en overkommelig afstand herfra...

Men god kamp til alle de danske roligans, som er taget til Sverige, for at støtte Danmark :D

Jeg skal nok forsøge at hjælpe jer herfra :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar