mandag den 8. juni 2009

Har kæmpet med en slage...


Ja, da jeg kom på arbejde her til morgen, så fik jeg at vide at der var problemer med en slage i kælderen - og om jeg ikke ville tage mig af at fange den - og få den sat på plads...

Når man nu er IT-medarbejder, så er det måske ikke den slags man er mest vant til at skulle kæmpe imod - men nogen skulle jo gøre det - og det var så i dette tilfælde blevet mig...

Bevæbnet med diverse knive og andre gode ting gik jeg til opgaven - og der gik ikke længe inden jeg fandt slangen - og den blev fanget - skåret op og sat på plads...

Så nu regner jeg med at få et nyt tilnavn "Indiana Jones" eller måske et indiansk navn "Kæmper med slange"...

Og nu er det igen muligt at få vand fra slangen af uden at man bliver total gennemblødt af vandet fra den :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar