torsdag den 11. juni 2009

Aftenens film: Olsenbanden 1


Ja, vi har det jo med at få set en masse film herhjemme - og det er da også planen at vi skal se film i aften, når min datter er kommet hjem fra fodbold træning, og vi har besluttet os at starte med at få set alle Olsenbanden filmene i rækkefølge - så i aften er det den populære bandes første bedrifter vi skal se - den film, som var den, som startede det hele.

Det er en film, som jo har lidt andre elementer med end de øvrige film - da det jo var den første film - og man ikke helt vidste hvad det var folk ville have - men derfor syntes jeg nu stadig at det er en rigtig god film - og jeg glæder mig rigtig meget til at få den set igen sammen med resten af familien :D

Det er også en rar ting at komme i en varm stue og sidde og putte lidt under tæppet efter en omgang fodboldtræning i regnvejr - det er jeg sikker på at min datter ser frem til :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar